[დღის თემა] სკანდალი ქართულ ძიუდოში - სამშობლო როსკიპი ქალი არაა

AutoSharing Option
ნეტავ რა წყევლაა ასეთი, ქართულ ძიუდოში ყველა თაობამ ბუნტი რომ უნდა მოაწყოს და ყველა ოლიმპიურ ციკლში წარმატებების მაგივრად სკანდალებს უნდა ვუყუროთ?!

დარბაზის გათბობის პრობლემიდან დაწყებული, უთანხმოება გაღუნულ შტანგებზე ვარჯიშამდე და ნაკრების ცუდ პირობებში მომზადებამდე მივიდა, ყველაფერი კი სპორტსმენთა მიერ ქომაგთა გინებით და საქართველოდან წასვლის მუქარებით დასრულდა.

სამწუხაროდ, მოხდა ის, რისიც ყველაზე მეტად გვეშინოდა – განხეთქილებაში ნაკრების წევრებიც ჩაებნენ. როგორც ამ ბოლოს მოდად იქცა, ძირითადი კამათი "ფეისბუქზე"  გაიმართა და სწორედ იქ გაჩნდა ქომაგთა საგინებელი პოსტები, ავთანდილ ჭრიკიშვილის გვერდიდან. იქვე იყო ასევე გინება ტელევიზიებისადმი, რომ მისი ინტერვიუ სრულად არ გაუშვეს და მუქარაც, მაგათ ინტერვიუს არასოდეს მივცემო.

ჩემთვის ცოტა ძნელია იმის მტკიცება (მით უფრო, არა ვარ "ფეისბუქმომხმარებელი", ხოლო ის პოსტები სხვა ფორუმზე ვნახე გადაბეჭდილი), ეკუთვნის თუ არა ის გვერდი ნამდვილად ჭრიკიშვილს, ან მართლაც მან დაწერა თუ არა ის პოსტი, თუმცა არაა ახალი გვერდი და თან საყოველთაო მოსაზრებით, ნამდვილად ჭრიკიშვილისაა და ნამდვილად მისი სახელით გავრცელდა, ოღონდ ორიოდე საათში წაიშალა. ამასთან, არც ჭრიკიშვილს უარუყვია იმ გვერდთან კავშირი.

ამას უკვე "ფეისბუქზეც" და საიტებზეც მოჰყვა მუქარა საქართველოდან წასვლის შესახებ, რაშიც სხვა სპორტსმენებიც ჩაებნენ...

ერთი სიტყვით, ზვავი უკვე დაგორდა, მას კი ვერავინ შეაჩერებს, ვიდრე თავისით არ გაჩერდება. ახლა ყველას - ფედერაციის, ოლიმპიური კომიტეტის, სპორტის სამინისტროს და იმავე საპარლამენტო კომიტეტის მთავარი ამოცანა უნდა იყოს, როგორმე სპორტსმენები გავარიდოთ ამ ზვავს, რომლებიც ამ ქარბორბალას ცენტრში აღმოჩნდნენ. ვნებებმა უკვე საკმაოზე მეტად ამოხეთქეს. ახლა ის დროა, როცა ემოციები ყველამ გვერდზე უნდა გადადოს და ცივი გონებით მიუდგნენ საქმეს.

თავად სპორტსმენებსაც მინდა მივმართო: შეანელეთ აქტიურობა სოციალურ ქსელებში (მით უფრო, შეკრებაზე ხართ), მოზომეთ ემოციებიც და სათქმელიც. გვესმის, რომ იმ დღეებში დარბაზში მეტი სითბოც გჭირდებოდათ; იქნებ სხვა პრეტენზიებიც საფუძვლიანია (თუმცა ორივე მხარის არგუმენტების გაცნობამდე ამაზე ვერ ვილაპარაკებ), რაოდენ მართლებიც უნდა იყოთ ფედერაციასთან, რაოდენ მძიმე პირობებშიც უნდა გიწევდეთ ვარჯიში, ეს მაინც არ გაძლევთ უფლებას, ქომაგებს აგინოთ (ცხადია, თუ ის მართლაც ჭრიკიშვილის დაწერილი პოსტია). იმ ქომაგებს, რომელთა მიერ გადახდილი გადასახადებით იღებთ ხელფას-პრემიებს, რაც ბევრად აღემატება თავად მათ ანაზღაურებას.

უნდა გახსოვდეთ, რომ სიყვარულიდან სიძულვილამდე ერთი ნაბიჯია.

აკი იმ გინებას მოჰყვა კიდეც ქომაგთა დიდი უკმაყოფილება ინტერნეტში: "თურმე უსაქმურები ვყოფილვართ, ამათ საქომაგოდ ღამეებს რომ ვათენებდით", "აწი მე ამათ არ ვუქომაგებ"; "აბა, დღეს ვის ვქომაგობთ - სამხრეთ კორეას თუ ვის?" - ამ დღეებში სოციალურ ქსელებში მსგავსი შინა
You must have Flash Player installed in order to see this player.
არსის პოსტები მრავლად გაჩნდა.

ახლა თქვენ დაკავებული უნდა იყოთ მომზადებით, კონკრეტულ მეტოქეებზე ზრუნვით და არა განცხადებების კეთებით. თუ თქვენ ფედერაცია არ გიქმნით პირობებს, ცხადია, გაქვთ უფლება, მოითხოვოთ მათი გაუმჯობესება, მაგრამ აჯობებდა, ამ მოთხოვნით ფედერაციის აღმასკომისთვის მიგემართათ და ეს ამბავი პარლამენტის ტრიბუნიდან არ გახმაურებულიყო, რომელსაც არაფერი ესაქმება საზოგადოებრივ ორგანიზაციასთან.

ან ახლა რომ ჩაერიოს საპარლამენტო კომიტეტი ფედერაციის მუშაობაში, რა სტატუსით? ეს აღმასკომმა უნდა გააკეთოს.

თუ თქვენ მიგაჩნდათ, რომ ამერიკაში თამაზ კირაკოზაშვილის და თორნიკე ნაგლიაშვილის გაგზავნა შეცდომა იყო; თუ მიგაჩნიათ, რომ ხელფას-პრემიები არასწორად ნაწილდებოდა, ამათ მოსაგვარებლად არსებობს აღმასკომი. ვფიქრობ, პრობლემათა მოგვარების საუკეთესო გზა არა ბუნტი, არამედ საკანონმდებლო გზით გადაწყვეტაა და ამას ყველანი უნდა მივეჩვიოთ, როგორც თანამედროვე, დასავლური და დემოკრატიული ურთიერთობის ფორმას.

ვერ ვამტკიცებ, რომ სავარჯიშოდ იდეალური პირობები გაქვთ და თქვენი პრეტენზიები უსაფუძვლოა - ამაზე თქვენ უნდა ილაპარაკოთ, ჩვენ კი მზად ვართ, ტრიბუნა დაგითმოთ. მეც მიმაჩნია, რომ ბევრი პრობლემა აღმასკომის როლის დაკნინებამ განაპირობა ანუ მართვის პრობლემა ნამდვილად დგას - ბევრ საკითხზე მისი ვიზირება რომ ყოფილიყო, ამ საკითხების უმეტესობა არც წამოიჭრებოდა.

თუ მიგაჩნიათ, რომ თქვენ საკმარისი პრემია არ აიღეთ ან ვინმემ დაგაკლოთ ის; თუ იმით ხართ უკმაყოფილო, რომ წინა წლების მსგავსად, ამჯერად ოლიმპიადისთვის მოსამზადებლად ზემდგომთაგან ვერ იღებთ ჩვეულ გარანტიებს, თქვით ხმამაღლა, თუმცა ეს მაინც არ ნიშნავს, სამშობლოს ულტიმატუმის ენით ელაპარაკოთ და სხვაგან წასვლის მუქარა დაიწყოთ - ეს უკვე შანტაჟის ენაა, სამშობლოს კი ასეთი ლექსიკით არ ელაპარაკებიან.

რაოდენ მართლებიც უნდა იყოთ, ამის უფლებას არანაირი სინჯის მედალი არ აძლევს არავის. მსგავს თემებზე აპელირებით თქვენ იმ მიზანსაც აყენებთ ჩრდილს, რისთვისაც ახლა იბრძვით - სავარჯიშო პირობების გაუმჯობესება და ოლიმპიადისთვის კარგად მომზადება.

დღეს ხშირად ისმის, ვარჯიშებზე ვართ გადაგებულნი და მთელ დროს ამას ვწირავთო, მაგრამ განა ვარჯიშს ნაკლები შესწირა ვიქტორ სანეევმა, ფაქტობრივად, ახალგაზრდა კაცი რომ დაინვალიდდა სპორტში მიღებული ტრავმებით? მას მართლა კალთებს ახევდნენ სხვაგან წასვლის თხოვნით, ოქროს კოშკებს აღუთქვამდნენ, მაგრამ ამ არაქართული წარმოშობის კაცს არც უფიქრია საქართველოს დატოვება და თქვენ ჯერ განა რა გაუკეთეთ საქართველოს სანეევის დარი?

თუმცა ვიმეორებ - ათჯერ მეტიც რომ გაუკეთოთ, მსგავს ულტიმატუმს ეს მაინც არ გაამართლებდა.

თავის დროზე ნონა გაფრინდაშვილმა უთხრა უცხოეთში წასვლის ერთ მსურველს, განა რა გაუკეთე საქართველოს ასეთი, პრეტენზიებს რომ უყენებო. თავად მას - ნონა გაფრინდაშვილსაც, ვინც სიცოცხლეშივე ლეგენდად იქცა და ლამის რევოლუცია მოახდინა საზოგადოებრივ ცნობიერებაში თითქმის მთელ მსოფლიოში, მაშინაც არ უფიქრია უცხოეთში წასვლა, როცა ამ ბოლო წლებში პოლიტიკურად იდევნებოდა და თქვენ რა გაგიჭირდათ ასეთი?

ხალხმა სიცოცხლე და შვილები შესწირა სამშობლოს, ბევრმა იმ შვილის საფლავიც არ იცის და იმათ რაღა უნდა ქნან მაშინ?! ნოდარ დუმბაძისა არ იყოს, ეს ცოტა სხვა რამეა: "ვიცი, მაგრამ ვერ ვამბობ".

გირჩევთ, წაიკითხოთ ვარდგეს პეტროსიანის "უკანასკნელი მასწავლებელი", სადაც შეხვდებით ფრაზას: "სამშობლოს ტრაგიკული განცდა" - იმედია, ეს ბევრ რამეზე დაგაფიქრებთ. იქვე ასეთ ფრაზასაც ამოიკითხავთ - სამშობლო ღამის გასათევი სადგური ნუ გგონიათო - ვფიქრობ, ესეც მეტყველი ფრაზაა, რასაც ისევ დუმბაძის ერთ ფრაზას დავუმატებ - "სამშობლო ხაჭაპური როდია, რომ გულიდან მარტო ყველი ამოჩიჩქნო, ჭამო და ქერქი გადაყარო. სამშობლო ისაა, თავის ყველიან, ქერქიან, ნახშირიან, მტვრიანად რომ შეჭამ და მოინელებ".

დასასრულ, ვიმედოვნებთ, ვითარების დასაწყნარებლად და ამ ნაკრების სავარჯიშო პროცესის ჩვეულ რიტმში დასაბრუნებლად დღესვე გააკეთებენ განცხადებებს სამინისტროც, ოლიმპიური კომიტეტიც და საპარლამენტო კომიტეტიც.

იმედია, ხელფას-პრემიების დახურული თემაც (არაერთი ინფორმაციით, ესეც იქცა დავის საგნად) ამბავიც ერთხელ და სამუდამოდ გამოვა მზის სინათლეზე და ჩვენც გავიგებთ ამ კონფლიქტის ერთ-ერთ მთავარ მიზეზს.

ყოველდღიური სპორტული გაზეთი "ლელო"

იმდენი იძახა იმ მამაძაღლმა ბოლშევიკმა „ნაპერწკლიდან ცეცხლი აინთებაო“, სანამ არ აუხდა. :D :D :D

TAGVI
15:44 19-10-2016
0
რა გჭირთ, რა დაგემართათ რამ დაგიბინდათ გონება, ცოტა საღად და ცოტა დაფიქრებით, არაფერს მოგიტანთ ეს სიძულვილი
ილია ჭავჭავაძე
15:40 19-10-2016
0
რა სამარცხვინო ხარ..... შენს კომენტარამდე 5 კომენტარი რომაა 3-3 წუთით ადრე დაწერილები და ყველგან შენი ენა რომ ემცნევა რა გგონია ვერ მივხვდებით? დაგაბრმავა მხარედ ყოფნამ ხო ხედავ? უნდა გრცხვენოდეს. თუმცა სინდისიც კაი საქონელია.
ფუი ფუი
19:48 30-04-2016
0
ძიუდოში ყველაზე კარგად იყო საქმე, მაგრამ, ამ სკანდალმა დაგვანახა რომ მანდაც დიდი შუღლი და მტრობა ტრიალებს. მოკლედ საქმის მკეთებელი ხალხი არ უყვართ ამ ქვეყანაში და ზვიადაურისნაირი მუქტახორა ხალხი გაცილებით ურჩევნიათ. გამოვასწარი ქვეყნიდან. თავიდან გული მომიწევდა უკან დასაბრუნებლად, მაგრამ, არ არის მაგ ქვეყნის საშველი.
შმაგი
22:01 22-02-2016
0
აქ რა ამბები ყოფილა, ეხლა ვნახე. ვინმე გეგა წერდა ქევხიშვილს ყვარელში კვერცხები ესროლესო. პირადად ვარ მაგ ამბების მომსწრე და გეგას ვურჩევ სწორი ინფორმაცია მიიღოს მაგ საკითხთან დაკავშირებით, ქევხიშვილისთვის კვერცხები არავის უსვრია და იქ მხოლოდ დამნაშავეებს ესროლეს კვერცხები. არ იქნება ურიგო, ჯერ სიმართლეში გაერკვე და მერე ამოიღო ხმა. ყველგან ეგ წერია და არ იქნება ძნელი მოსაძიებელი. ყვარლელი ვარ, ზუსტად ვიცი იქ რაც მოხდა და იმ უზნეობისთვის ბევრს მოეთხოვა უკვე პასუხი და ბევრმა მათგანმა ბოდიშები უხადა ქევხიშვილს. სასამართლოს მეშვეობითაც რომ გამართლდა წესით ეგეც უნდაგაგეგო. მკაფიოდ აშუქებდა მედია საშუალებები. ასე რომ გეგა, შენ დემაგოგი ხარ და მიზანმიმართულ ტყუილებს ნუ კადრულობ. მხარედ ყოფნა ტყუილების ლაპარაკის და ცილისწამების უფლებას ნამდვილად არ გაძლევს.
ნინო ხუციშვილი
15:39 20-02-2016
0
მეც წავიკითხე ეს კომენტარები და ეს სტატიაც პირველად ვნახე. მომინდა ჩემი არის გამოთქმა, მიუხედავად იმისა, რო გერმანიაში ვარ წლებია, მაინც ვადევნებ თვალყურს საქართველოში მიმდინარე ამბებს. მე პირადად, გამიჩნდა გრძნობა, რომ ზვიადაური მაგარი ცუდი კაცია და არც ლიპარტელიანი და ჭრიკიშვილია მასზე მაღლა მდგომი. მოკლედ ერთნაირები არიან
ზაზა
15:33 20-02-2016
0
gagi რო დაგიწერია ქევხიშვილი კვერცხების სროლით გამოაგდესო, ჯერ ინფორმაცია გადაამოწმე და საზოგადოება ტყუილად შეცდომაში ნუ შეგყავს. იმ ყვარელში მისმა მომხრეებმა ესროლეს კვერცხები იმ ნაცების საკრებულოს, ვინც ქევხიშვილს უაზროდ მოუწყო იმპიჩმენტი და ყველა სასამართლო პროცესზე გამართლდა ქევხიშვილი, ყველა ნაწილში. შენ კიდე გონზე არ ხარ რას ლაპარაკობ უსრიცხვილოდ. ორ თვალთან და ორ ყურთან ერთად გონიც იქონიე რო გაეკვე რა ხება და მერე ასეთი სისულელები არ წერო. გაიგეეეეეე?!
მამუკა
15:30 20-02-2016
0
ჭრიკიშვილი ისე ლაპარაკობდა ტელევიზიით,ხელშეწყობა გვაქვს, ყველაფერი კარგად გვაქვს, ყველა ზედ გვყვავს გადმოყოლილიო გვერდით ეჯდა ქევხიშვილი მადლობებს უხდიდა ორიოდე კვორით ადრე მაგ ამბებამდე და მერე რაც ილაპარაკა ეს იყო პირდაპირ უნამუსობა. უბრალოდ გრცხვენოდეს ჭრიკიშვილო, სხვისი მართული რო გახდი.
ნატო
15:26 20-02-2016
0
მოდით ასე ვთქვათ, ზვიდაური ძალიან ცუდ როლშია, რაცშეეხებათ ამ ჭრიკიშვილს და ლიპარტელიანს მაგარი ცუდად მოიქცნენ. "კაცოაბა მცირედთ ხვედრია" და ეს არ ასწავლეს მაგათ
ლევანი
15:24 20-02-2016
0
ირაკლი თავაძე ძალიან მაგრად დაწერილი სტატიაა. ობიექტურად დაწერილი. რაც შეეხება ზვიადაურს, ერთი ოლიმპიადა კი მოიგო, მაგრამ იმის იქით რა გაუკეთებია, გარდა იმისა რომ მთვრალი ხალხს ამტვრევს ავარიებით და კიდე მაგას მფარველობენ. მოდით ვიყოთ ობიოექტურები და ვაღიაროთ, რომ ზვიადაური ძალიან პირადიდან გამოვიდა, გადარია ლიაპარტელიანი, რომელიც საკმაოდ უაზროდ ამბიციურად გამოიყურება და ვეღარც ჭიდაობს ამ ამბიციებს გადაუოლილი და მაგან კიდე მასზე უეშმაკო ჭრიკიშვილი გადარია. დიდი .... არცერთი გამოირჩევა, არც მეორე და არც მესამე.
ტატო
15:23 20-02-2016
0
კაით რა ხალხო რა დარბაზის გათბობა გაცივებაა, უბრალოდ ზვიადაურმა გაიგო, რომ პარლამენტის სიაში ვეღარ ხვდება და ფედერაციის პრეზიდენტობა გადაწყვიტა. ეგაა სულ ღმერთმა ხელი მოუმართოს სკანდალი არა ის.
0
და ამათ ვგულშემატკივრობდი??? მე პირადად მრცხვენია.... და თუ წასვლა უნდა წავიდეს კალთებს არავინ დაახევს... აგერ ბექა დადგება მაგ წონაში და პრობლემაც მოიხსნება და ნურავის ნუ აშინებენ თავის წასვლით....რაც ამდენი ხანი იწვალეს და იშრომეს ერთი ხელის მოსმით გადაყარეს წყალში.... სირცხვილია პროსტა... ამის მერე როგორ უნდა უგულშემატკივრო ამათ, რომლებიც საკუთარ გულშემატკივარს შეურაცყოფას აყენებენ... ხოარ ავიწყდებათ რო ეს ის გულშემატკვიარია რომლის ჯიბიდან გადახდილი ფულითაც იღებენ ხელფასებს და პრემიებს...
bacho
13:03 03-02-2016
0
რაულ ! მაგარად ქართულად თქმული, მაკვარანცხი ენა გაქვთ" ,მაგრამ იმ მისამართით ვერაა,უმიზნოდ თქმულია.ოთხნი "კოჭში" ქართველნი მსოფლიოში უძლიერესნი მოჭიდავენი და "აკრიახებული კვერცხდადებული..."რალობაში,ორი ურთიერთ შეუთავსებლობაა,და რა იცი? ,ეგებ მივიდნენ და უთხრეს "ადგილზევე" და მერე,უმოქმედობის რეაქცია გაასაჯაროვეს
Beruashvili
12:44 03-02-2016
0
განა რა თქვა ისეთი ზვიადაურმა,გათბობა,ცხელი წყალი და უფრო მეტი სიახლოვე სპორტსმენებთან,იმ ხალხთან ვინც საქართველოს ჰიმნზე ადამიანებს ფეხზე აყენებენ!თუ როგორ გაუბედეს გაკრიტიკება ქევხიშვილს!?
ამერი
11:28 03-02-2016
0
მოჭიდავე და კრეატიული აზროვნება!!!! კარგით რა!!!!. ის გააღღერეს, რაც უთხრეს. კრიჭიშვილს მართლაც კარგი მიღწევები აქვს და ხელშეწყობაც ჭირდება, რომ კიდევ უფრო დიდი მიღწევები ქონდეს, ისე როგორც ლიპარტელიანს და სხვა სახელოვან თუ რიგით ძიუდოისტს, მაგრამ ამ კონკრეტულ შემთხვევაში მათი ქმედება, ყოველგვარ ეთიკის ზღვარს სცდება და გუნდის გახლეჩვას უფო ემსახურება. მე მაინც მგონია, რომ ამ ყველაფერში უპირველესი "დამნაშავენი", პარლამენტში მოკალათებული სახელოვანი ძიუდოისტებია (ზვიადაური, ხაბარელი...). ძალიან საინტერსოა, რატო დუმს ნაკრების მთავარი მწვრთნელი (ნოზაძეა, თუა არ ვცდები). საინტერესო იქნებოდა მისი აზრის მოსმენაც.
gaga
10:42 03-02-2016
0
ფაქტია, რომ ხაბარელმა ააგდო ზვიადაური. ზვიადაურმა ააგდო ლიპარტელიანი. ლიპარტელიანმა ააგდო ჭრიკიშვილი. ამ ორმა კიდევ მთელი ნაკრები და მივიღეთ რაც მივიღეთ.
ზვიადაური ქულებს იწერს პრეზიდენტობისათვის.
სიმართლის მთქმელი და ნაღდი გულშემატკივარი კაცი მივიდოდა, ადგილზე გაარკვევდა სიტუაციას და არა პარლამენტის ტრიბუნიდან დაიწყებდა კრიახს ახალი კვერცხდადებული დედალივით.
Raul
10:13 03-02-2016
0
Margi ra! Area mochidaves saqme ulitimatumebi. Vazjkacur sports ნუ daakninebt
nika
07:31 03-02-2016
0
გაუნათლებლობა ცოდვა არაა, მაგრამ ცუდი კაცობა კი ნამდვილად საშვილიშვილო ცოდვაა ეს იცოდეთ! დაანებეთ ქევხიშვილს საქმის კეთება, თქვენ ეს არ ძალგიძთ, ამიტომ სხვას მაინც აცალეთ.
nona
03:40 03-02-2016
0
სხვისთვის სამარის მთხრელის ამბავი გეცოდინებათ
0
მე ეს ორივე ბიჭი ძალიან მიყვარდა, მაგრამ ზვიადაურს აყოლილები ძალიან ცუდად არმოჩინდნენ საზოგადოების თვალში.
anka
21:29 02-02-2016
0
ფაქტი ფაქტად რჩება 1. შეურაცყო გულშემატკივარი. 2. მუქარით შეურაწყო სამშობლო. თუ ძმაკაცი ხარ ან/და დაქალი მისი გამართლება ასეთუ ისე გასაგებია მაგრამ სხვა დანარჩენილი სამყარო ვერ პატიობს და ... ჩლუნგობას ვერ პატიობს ვიდრე ბოროტებას :)
0
მარიამს მინდა ვუთხრა ასეთი დაბოღმილი რატომ არის ამ ბიჭებზე, მათ დათოზე რაც თქვეს თქვენ რომ ბოლომდე მოგესმინად ასეთ აზრს არ გამოიტანდით. ეს გააპროტესტეს ბიჭებმა რომ მათი ნათქვამი არასწორად ამოჭრეს და გადააკერეს. მაგრამ თქვენ ხომ ჩვეულებრივი რიგითი გაბირეტებული, დაბოღმილი და შურიანი ქართველები ხართ
მაია
16:48 02-02-2016
0
ავთომ სულ სხვა რაღაც თქვა. ავტოს სიტყვებია ვისაც ქართული ძუდოს განვითარება არ უნდა და
ხელს უშლის იმას შეაგინა. როგორც ვხვდები თქვენ ვითომ ქომაგებო სწორედ ამათ რიგებში ხართ, ვისაც ამ ბიჭების წარმატება არ გიხარიათ სამწუხაროა ამდენი შურიანი და დაბოღმილი უსაქმური ადამიანი რომ არის აქ თავმოყრილი
judo
16:43 02-02-2016
0
,,თუ კაცსა ცოდნა არ ააქვს დასტანჯავს წუთისოფელი" ბიჭებო ჭიდაობა კარგია მარა გონების საზრდოზე იზრუნეთ, შემდეგ ასე არ მოიჭრით თავს ქვეყნის წინაშე, ეგ ოქროში ამოვლებული მეტალი ოხრად შეგრჩებათ. მაგინებელი უფრო ბევრი გაგიხთად დღეისამასიქით! ჯობია ბოდიში მოიხადოთ და შემდეგში სხვას მაინც გაადმოწმებიოთ თქვენი ნათქვამების კორექტურობა . ფუი რომ ასე გაიხადეთ საქმე
0
ყოვლად სამარცხვინოა ის ფაქტი,რომ ასეთი წარმატებული და წამყვანი სპორცმენები,როგორებიც არიან ვარლამ ლიპარტელიანი და ავთანდილ ჭრიკიშვილი,რომლებისთვისაც დათო ნამდვილად ყველა პირობას ქმნის,რომ თავი კომფორტულად იგრძნონ უსირცხვილოდ უყენებენ ბრალს და მას უპასუხისმგებლობასა და გულგრილობაში ადანაშაულებენ. ის თუ გამათბობელი ყინვების დროს ვერ ათბობდა დარბაზს არ იყო იმ მასშტაბის პრობლემა,რომ ასე გაეხმაურებინათ და კუდი გამოებათ დათოს წინააღმდეგ.თუ ისინი პატივს არ სცემენ საკუთარ ოჯახს ძიუდოს აკადემიას,პრეზიდენტ დავით ქევხიშვილს აქ ხომ საუბარი ზედმეტია ,რომ მათ უყვართ ქართველი გულშემატკივარი და საქარტველო,მერედა ვირას გაგვიკვირდება თუ აქედან წავლენ და სხვა ქვეყნის სახელით იასპარეზებენ? მე ნამდვილად ვიცი,რომ ჭრიკიშვილმა და ლიპარტელიანმა გინებით აიკლეს მედიის წარმომადგენლები,რატომ ბოლომდე არ უშვებთ ჩვენს სინქორნებსო.ცხადია ტელევიზიის სტანდარტებზე მათ არაფერი სმენიათ. სამარცხვინოა ის ფაქტი,რომ სწორედ მედია საშუელებებით ამ კონფლიქტზე მუშაობისას,მათ საზოგადოებისთვის თვალის ასახვევად,რომ ვითომ დარბაზში ძალიან ცივოდა დუტის კურტკები ჩაიცვეს და ისე დაიწყეს ვარჯიში. სამარცხვინოა,რომ ქართველ ხალხს,ძიუდოს გულშემატკივრებს მათ დაანახეს ის,რომ ჯანსაღ სხეულში ჯანსაღი სული არ არის.მათი ქმედების მთავარი მოტივატორი ნათელია ყველასთვის,ვიმედოვნებ გონს მოეგებიან და საჯაროდ მოუხდიან ბოდიშს დათოს.უმადურობა და დაუნახავობა ყველაზე დიდი ცოდვაა ამქვეყნად და იმედია მათ ამბიციურ და პროვოკაციულ გამოსვლას თვითონვე დაასრულებენ დროულად!
mariami
14:24 02-02-2016
0
წასვლა გინდატ არაა? .... და კიდევ ტქვენი სემხვეწნის ...., აბა ვინ სეგეხვეწებათ ერტი თვალყური უნდა ვადევნო, მაგრამ სად .... საად. სად რავინს არ ხართ სულ არავინ. ....
maxo
13:11 02-02-2016
0
ქევხიშვილისნაირ პრეზიდენტს ეგენი მაგ სფეროში სხვას სადრა იშოვიან ეგ ერტი ჰყავდათ განატლებული ძიუდოისტი და მოაზროვნე და მაგასაც ბრძოლა გამოუცხადეს. უტვინო ურცევიათ, მათნაირი. ვაი სირცხვილოო, ცივილიზაციის ნატამალი არ სცხიათ.
lolo
13:09 02-02-2016
0
ქევხიშვილი ძალიან მესიმპატიურება. ძალიან საინტერესო და გასაგები იცის. არასოდეს მინახავს. მაგრამ ჭკვიანი ცანს. ბევრი მხარდამჭერიც ჰყავს ამის გამო. ზვიდაური აშკარად ...,. არც მას ვიცობ, მაგრამ,ეტყობა. რარც ვიდეო ვნახე ორ სიტყვას ვერ ახერხებს. სამარცხვინო და თავისმომჭრელი ტიპია. ამითაც დაამტკიცა რო ცუდი კაცია
მაია
13:08 02-02-2016
0
ეს ზიუდოისტები სეცდომაში არიან ზალიან მაგრად მიქარეს რაა, მოკლედ მაგარი კარგი წერილია. ავტორს მადლობა. სარკესთან დაუყენებია და ცაახედატ
tazo
13:05 02-02-2016
0
ნამდვილი გულშემატკივარი თქვეენს გვერდით ვართ ბიჭებო,გახსოვდეთ ვისი გორისა ხართ,თქვენი გამარჯვებებით ვხარობთ!ქართულო დროშა ფრანგულ,გერმანულ და რუსულ დროშებზე მაღლა რომ აღიმართა ეს თქვენ გააკეთეთ ბიჭებო! ან კიდევ ხინჩეგაშვილმა ირანელებს საზეიმოდ გამზადებული დროშა რომ შეანახვინა როგორ არ უნდა ამაღლდე თუ გული გაქვს და სისხლი გიდუღს!
ამერი
11:03 02-02-2016
0
აქ არ არის საუბარი რომ უწხოეტსჰი წავიდოდა სანეევი მაგრამ რუსები ექაცებოდნენ რომ მოსკოვის სპორტკლუბის სახელიტ გამოსულიკო რატა სემდეგ ეტქვატ აი რა სპორტსმენებს ვზრდიტ ტან ამიტ საქარტველოს მდზლეოსნობას ნაკლებ ფულს დაურიცხავდნენ იმის გამო რომ ერტიტ ნაკლები ოლიმპიური ცემპიონი ეკოლებოდა აქ პრესტიჯის და იმ ქალაქის სიკვარული და დაფასება იკო სადაც გაიზარდა და ეს ესმოდა წარმოსობიტ არაქარტველს მაგრამ ბევრზე მაგარ ქარტველს ...ამატ ტურმე ცივ დარბაზსი გაცბრვებიატ აბა ერტი იმ ბიცებს ვკიტხოტ ავტომატიტ კინვასი რომ დგანან საზგვრებს იცავენ და ტუ რამე პირველებს რომ ესვრიან იმატ უცირტ ტუ ულხინტ...ამატგან განსხვავებიტ ისინი რეალურ საქმეს აკეტებენ ქვეკნისტვის და ერტს არ წუწუნებენ ...ხოლო საერტოდ სპორტი არის ფუფუნება გაქვს ტ..ი იციდავე იხტომე გინდ ბურტს სდიე გინდ სხვა რამეს ..მაგრამ იმ ხალხის გინება ვინც მარტლაც სრომობს ნალოგს იხდის რომ სენ იმ რიოსი წასატრევი ბილეტი გიკიდონ ტან ბავსვობიდან მატ ხარდჯზე ცამ სვამ ეგ უმადურობა და არაკაცობაა ..ასე რომ დაახატე კვალას მატ ეგ სენი მედლები ... ტან ის არის კველაზე უსამარტლობა რომ გარიბები და სასუალო წრის ხალხი ვისი ნალოგებსაც ტქვენ ცამტ აი ისინი გგულსემატკვრობენ ზუსტად ( ტქვენ აგინებტ) აბა მე როდესაც ფული მაქვს საკმარისი სულ მკიდია ეგ ტქვენი დზიუდო და სხვა ეგეტი სპორტი დამიდჯერეტ ფულიტ ხალხი უკეტეს გასარტობსაც პოულობს ))) ასე რომ მოტვინეტ ვის აგინებტ ...P.ს ისე სეიცვალა საქარტველო ..ტორემ ვინ სეგარცენდა სენ ხალხის გინებას ოლიმპიადა კი არა კისერმოტეხილი და .. ეკრებოდიტ სადმე სოფლის საავადმკოფოსი აბა კალაკის ექიმიც კი არ მოგკიდებდატ ხელს ტქვენ მატაც ხომ აგინეტ ...გმერტმა არავის არ ვაქეზებ ტორემ გირსები კი ხარტ!!!!!!!!!!!!!!
kikola-s
03:41 02-02-2016
0
ნაკრებსჰი რა ხდება არ ვიცი, მაგრამ დაბალ ასაკის ბავსჰვებს გუნდურსჰი გამარჯვებულებს 20-20 პროცენტს არ ადზლევენ და ეუბნებიან ბანკმა დაიტოვაო. ეს ხო ტყუილია . ვის მიაქვს ეს ტანხები. ბიცჰები მარტლა სჰრომობენ და ხელს სხვა იტბობს.
ეკა
00:15 02-02-2016
0
Morxeda iqneb simartle gagego d ise gagelandzg es xalxi avto tavis interviushi amxanagebidis darbazidan gamoyras aprotestebda telejurnalistedma misi natqvami amochres. Amitom mat aginebda
0
ეს ქევხიშვილი ზუსტად ისე დაამთავრებს როგორც ყვარელში ძალიან ამბიციური ტიპია
ეს ბაზაც მერიისგან წამოიღო ვერც ათბობს ვერც უვლის სპორცმენებსაც ატერორებს გამოსავალია უნდა წავიდეს ისე სიტუაცია არ დალაგდება
joni
20:13 01-02-2016
0
მე ნაკრების წევრი არ ვარ მაგრამ მათთან ერთად ვვარჯიშობ,როდესაც თბილისში არიან.ძიუდოს აკადემიაში მართლაც არ არის სახარბიელო პირობები,ტემპერატურა ნორმის ქვევითაა,ხშირად ცხელი წყალი არ მოდის აბაზანაში.გაყვანილობაც ცუდად არის დამონტაჟებული,ერთ დუშს თუ მოუშვებ მეორე ცივდება, ან ცხელდება, მოკლედ გვაკაჟებენ.ხელფასების მე რა მოგახსენოთ მარა ეს ნამდვილად ასეა.

გიორგი
19:37 01-02-2016
0
mordex-ს, განსწავლულობით შესაძლებელია თავი ვერც ჩვენ მოვიწონოთ არაძიუდოისტბმა, მაგრამ მათი ასაკი მაძლებს იმის თქმის საშუალებას, რომ საკმაოდ ბევრი მოვლენის მნახველია მათ ცხოვრება,(პირველ რიგში ჭრიკიშვილს ეხება) რის შედეგადაც პიროვნული დაღვინების აბსოლიტური საფუძვლების მიუხედავად ლანძღავს იმას ვინც მას იცავს და გულშემატკივრობს, ასევე შეურაცყოფას აყენებ მის მშობელ-ქვეყანას!და თუ ეს მართლაც ესეა ოხრად შერჩენოდეს ყველა ჩინ-მედალი!
isak
19:16 01-02-2016
0
თუ პირობები არ გაქვს და ფულს არ გიხდიან არავინ დაგძრახავს რომ წახვიდე თუ ოჯახს ვერ არჩენ და შენც ვერ ვითარდები მაგრამ მიზეზები არ უნდა გამოწოვო თითიდან და წასვლის სურვილი თუ გაქვს მისი ხელოვნურად გამართლება არ უნდა დაიწყო
ალეკო
18:13 01-02-2016
0
ირაკლი თავაძეს! სანაევი რუსული წარმოშობის სოხუმელი დიდი ქართელი სპორცმენი იყო. cccp-მოქალაქე და მე არსად არ წამიკითხია და არც გამიგია. რომ ვიქტორს საქართელოს საფჭოთა რესპუბლიკის დატოვებას, და რუსეთის რესპუბლიკის მიღებას სთხონენ?
kikola
17:42 01-02-2016
0
ნამდვილად ზაან ყურად საგები სტატიაა, მაგრამ ქარტველები ოდითგანვე მოგალატეები არიან და დგეს ეს გენი უფრო გააქტიურებულია თქვენი და თქვენი დამპურებლების მიერ. აი დგევანდელი თქვენი მთავრობა მოგალატეობრივ პოლიტიკის გამტარებელია. ქართველები კი ფულის გულისთვის თითქმის ყოველთვის სამშობლოს ყიდიან. აი გაფრინდაშვილი ტერორიზებაზე კი საერთოდ ვერ დაგეთანხმებიტ, რადგან იგი თვითონ ატერორებდა სახელმწიფოს და რუსეთის გადამყრობლივ პოლიტიკას ამართლებდა და ამართლებს გამყიდველებთან ერთად
nati
17:40 01-02-2016
0
ავტორს ვეთანხმები სწორი აქცენტები აქვს გაკეთებული წერილში! რაც შეეხება ამ არეულობას არ მგონია გათბობის გამო ამხელა აურზაური აეტეხათ აქ რაღაც ინტრიგას უფრო აქვს ადგილი ვიდრე გათბობის არ ქონას! თუ წასვლა უნდათ დროზე წავიდნენ ამათმა რომ ოლიმპიური მედალი მოიპოვონ მერე ნახე შენ დაყვედრება .....!მოკლედ ყველაფერს შეგაზიზღებენ ........
Gogia
17:34 01-02-2016
0
ვერაფერი გავიგე..... 2015 წლის საუკეთესო ფედერციად ძიუდოს ფედერაცია დასახელდა და რა გამოდის ჩვენ გვატყუებენ თუ საკუთარ თავებს? ასე ერთად ყველა მოქმედი და ყოფილი სპორტსმენი როგორ გადაირია? ხალხსაც ხომ მეტი არაფერი უნდა, დაიწყეს და რა დაიწყეს..... ნუ ვართ ბოღმები და ბოროტები, შეეშალათ? ვაპატიოთ და პრობლემებში გავერკვეთ, ისე დეპუტატს თუ მართლა სტკივა, სხვაგვარად შეეძლო საქმის ე.წ. გარჩევა და მოგვარება, არა ისე როგორც მან გააკეთა, ერთმანეთს გადაკიდა გულშემატკივრები და სპორტსმენები... უაზრო ამბიციები დაღუპავს საქართველოს.
qartveli
17:30 01-02-2016
0
isak-ს. კარგი რა დაგენაცვლე. როდის ყვნენ მოჭიდავეები, მათ შორის ძიუდოისტები განსწავლულობით გამოირცეოდნენ. არც არავინ ითხოვს მათგან განსწავლულობას. მთავარია სპორტული მიღწევები ქონდეთ. ისე ცალსახად უნდა ითქვას, რომ ძალიან იოლად ასაგდები ხალხი კი არის მოჭიდავეთა თემი. ხან სად იყენებენ ხან სად... ასე რომ შეაყარე კედელს ცერცვი და მოჭიდავეებს ინტელექტი მოსთხოვე, ერთი და იგივეა.
mordexa
17:17 01-02-2016
0
gio-ს. შენ პირადად საიდან ხარ ასე მყარად დარწმუნებული, რომ ძიუდოისტები ცუდ პირობებში იმყოფებიან? ჰაერში დაჭერილი სიტყვებით ხომ არ საზრდოობ. მე პირადად, გარდა იმისა, რომ გათბობის პრობლემა წარმოიშვა, სხვა პრობლემების შესახებ არაფერი მსმენია. თუ შენ უფრო მეტ ინფორმაციას ფლობ, იქნებ მოგვაწოდო. მაგრამ არა ვოზდუხი, ანუ ჰაერში დაჭერილი ჭორების სახით.
gega
17:05 01-02-2016
0
ჭიდაობის გარდა კარგია თუ სავალდებო აღზრდა - გაზრდის გაკვეთილებზე ივლიან რადგან როგორც სჩანს მშობლები არ უვარგათ!
isak
16:59 01-02-2016
0
ქართველი მოჭიდავეების ინტერვიუების შემხედვარე მგონია სკოლაში არ უვლიათ ან თუ იაერს "ეს სპორტსმენია კლასში არ ჩატოვოთ" პრინციპით გადაყავდათ კლასიდან კლასში
თუ ვცდები ბიდიშით :დ
დათო
16:58 01-02-2016
0
კარგი რეფორთერი ხარ ირაკლი თავაძე,აჰა,კიდევ ერთი ქართველი არამკითხე ადვოკატი გამოგიჩნდათ.ქვეყნის სიყვარულისკენ მოწოდებაშიც-გიჭრით კალამი,მაგრამ ჩვენდა საუბედურეოდ ქართულ საიტებზე და ხელისუფლებაშიც,უმრავლესობაში, რომ" უთავო "ყვითელი ჟურნალიუგები და უაზრო ჩინოვნიკები მოღვაწეობენ",და "უძაღლო ქვეყანაში კატებს აყეფებდენო", ისე რომ გამოგვდის.ნუთუ მთავარი მიზეზი, ნეჭიერთა ქართველთა მიერ,"მუცელაქორებაა"დაუმსახურებლად,და მათ სამშობლოდან "გადინების სურვილშია"ქვეყნის უკუსვლის მთავარი მიზეზი, და მარტო მათ? მიუძღვით "ბრალი" ქვეყნის "დასუსტებაში.არა!თევზი თავიდან იწყებს ხრწნასო,ბრძენთ უთქვამთ."მუცელაღორებული" დივიდენდებით, არაფრისკეთებაში,ქართული მთავრობის ჩინოვნიკებს, ურთიერთ" მჯობნზე მჯობნებს", ვერც ერთი ალალ მართალი ,რიგითი ქართველი და მით უმეტეს მსოფლიოს თუ ევროფის ჩემფიონი საამაყო ქართველთაგანი,ვერ "შეედრება".
M.Z.Great London
16:58 01-02-2016
0
ფანების გინება რა შუაშია ამ ყველაფერთან? და სხვაგან წასვლის მუქარა?
gio-ს
16:52 01-02-2016
0
კარგია, ირაკლი თავაძევ, კარგ წესს უყრი საფუძველს - ნამდვილად ყოჩაღ!
ასევე მინდა 1-ის ნათქვამს დავეთანხმო: არავითარი ორმაგი მოქალაქეობა - აქედან იწყება პატრიოტიზმის რყვნა!

qazwsx
16:41 01-02-2016
0
ირაკლი, მაშ გიჟები ყოფილან ხმაური რომ ატეხეს (არ მითხრა ეხლა ნაცებმა იყიდესო :) მაგათ საკუთარი თავი გასჭირვებიათ. ჯერ ერთი მართლა ძალიან მძიმე პირობებში იყვნენ ბოლო პერიოდი, და მეორეც - როგორც უკვე ვთქვი, ეგ კი არ არის მთავარი, მთავარი ხელმძღვანელობის აგდებული დამოკიდებულებაა. ბოლოსდაბოლოს, თავმოყვარეობაც არ არის პატარა საქმე ხომ ასეა? ვიღაცამ ამ ბიჭების ტანჯვის ხარჯზე წარმატებები მიიწეროს, და ამავდროულად ხელიც არ გაანძრიოს რომ მათ ელემენტარული პირობები მაინც შეუქმნას, ეგრე არ შეიძლება ძმაო!
0
მესმის ზოგზოგიერთების... ბევრი ნათესავია, ბევრი უშუალო ნაცნობი. ხომ უნდა გამოხტეს და გაუწიოს დათვური სამსახური. ან აგრესიას მიმართავს, ან ჟურნალისტს გადააბრალებს რამეს, ან სრულიად უარგუმენტოდ დაიწყებს ყვირილს და შეურაცხყოფას მოგაყენებს. ფაქტი ერთია, სპორტსმენთა პირობები არის ბევრად უფრო კარგი, ვიდრე "გაუსაძლისი". თუ პრობლემები არსებობდა, ამაზე ადრე უნდა ეთქვათ იმავე სპორტსმენებს და არა ზვიადაურის ... შემდეგ და ორი დღე ცოტა დაბალ ტემპერატურასაც აიტანს ადამიანი იქ სადაც გული გულობს. კალთებს არავის არ ვახევთ. ჩემი უზომო პატივისცემის მიუხედავად და იმის მიუხედავად რომ დღემდე ეს ადამიანი სპორტსმენის იდეალად წარმომედგინა, მას შეეშალა და მას ეს არ უნდა ეთქვა. ჭრიკიშვილით არც იწყება და არც მთავრდება არც ძიუდო და მითუმეტეს არც საქართველო.
fraternity
16:21 01-02-2016
0
gio
"ერთი მანახა თქვენი თავები ისეთ გაუსაძლის პირობებში, როგორშიც ეს ბიჭები იყვნენ და მერე ილაპარაკეთ პატრიოტიზმზე!"
აუ, ნეტა მასეთი გაუსაძლისი პირობები მომცა და შენ აგაშენა ღმერთმა. ))))
ხალხს ექვსნიშნა ციფრებში აქვს თანხა აღებული, მე და ჩვენნაირები კი მაგდენს არათუ ამ ცხოვრებაში, მეორე ცხოვრებაშიც ვერ ვნახავთ ერთად დალაგებულს. )))))
ბაზარი არაა - მათი ფულია, ღმერთმა შეარგოთ, მაგრამ გაუსაძლის პირობებზე ლაპარაკიც... )))))
ირაკლი თავაძე
15:41 01-02-2016
0
ეჰ. აქეთ ჟურნალისტს რომ მიდგნენ. სერიოზული ინტელექტის პრობლემაა ქვეყანაში...
Raul
15:27 01-02-2016
0
ირაკლი თავაძე - "ის, წერილში ნახსენებ იმ წიგნს თქვენც თუ წაიკითხავთ, არ გაწყენთ". ამ წინადადების ავტორი, რომ სხვას დაუწუნებს დამწერლობას!!!! ...
საქო
15:22 01-02-2016
0
იმედი მაქვს, ყველა ხარისხის მედალს ჩამოიტანენ ოლიმპიადიდან!!!
tngh
15:12 01-02-2016
0
kikola - ტყუილების წერას თავად შეეშვი. ფაქტები თუ არ იცი, იკითხე, არაა სირცხვილი. რუსეთი და მოსკოვი არ იყო მაშინ სხვა ქვეყანა. პირიქით - იქ წასვლაზე უარის თქმა შეიძლებოდა, სანეევისთვის კომპრომატად მოედო იმავე "კაკებეს".
პ.ს. მგონი, იქ კოლიმა უნდა ეწეროს და არა კალიმა.
ირაკლი თავაძე
15:08 01-02-2016
0
კაცობრობამ, სწორედ იმიტომ მოიგონა ფიზიკური დატვირთები ,მიზნით-უფრო -სწრაფად,ძლიერად,მაღლა,რომ რეალურ საომარ ჯახისას,თავდასხმა-თავდაცვისას, მაქსიმალურად გამოეყენებინათ წინასწარ ნ ა ვ ა რ ჯ ი შ ე ბ ი ადამიანი, და ქართველებს ეს დედააზრი სფორტის არსებობის აუცილებლობისა, ,ოდითგანვე სხვაზე არა ნაკლებად გვესმოდა და ამიტომაც ვითარდებოდა ჩვენს ქვეყანაში , ჯერ ჭ ი დ ა ო ბ ი თ ი ორთაბრძოლები...ჭენება-ცხენბურთები,ხმალ ხანჯლობანი-ფარიკაობანი,რაგბი -ლელო ქართულად.....,და სხვა ფიზიკური დატვირთების ნაირსახეობები ,გასაუმჯობესებლად ფიზიკურის მონაცემებისა-სისწრაფესი,სიძლიერესი,სფორტის ე.წ."დედეოფლის" სახეობებით,სირბილთი,ხტომებით,ტყორცნებით...შემდგომ ორჭიდ ,ათჭიდ ,ტრიატლონითი ნაზავებით,....გონებრივის განვითარებისათვის-ალჩი კოჭებით..,სამაგიდო მათემატიკური თამაშებით,ჭ ადრაკისა და სხვათა..."ფიცხალი წყვეტის მისაღწევად"თამაშებით, და არა იმისთვის რომ "ფეხებ გაფარჩხულ" რონალდოს "დგომზე" " გავგიჟებულიყავით" და ან" ჩია" მესის-"არიქა ფეხი არ გამოსდოთ, "შემოღებული ვაი წესებით თამაშისას", "ფინტებით",გადავრეულიყავით.ესეიგი არა შოუებისათვის და ფულის კეთებისათვისაა მოგონილი სფორტის სახეობები,ჩვენს შემთხვევაში ძიუდოს გენია. არ გვმართებს ქართველებს გონებრივად ,ფიზიკურად გადაგვარების მოყოლებით,"ვერ აღქმის უნარით "ჭეშმარიტებისა",რომ რეალური ყოფნა არ ყოფნის არსი, "შოუ "არ არის, ცხოვრებაში გამოუყენებელი,ვიღაც ვიღაცეებისათვის კი"ფულისკეთებითი თეატრალური,ხელოვნური დადგმა " და ",ჩვენს მიერ "საჯდომაუწევლად" დღეღამითი ყურების ვირტუალურობა".თუ გვსურს ქართველობის, ვეფხისტყაოსნის დონეზე მაინც,"მხარბეჭიანად და ტანწერწეტად" "შემონარჩუნება ამ წუთისოფლადა", მით უფრო უნდა ფასობდეს საქართველოში საღი აზრნი " ჭიდაობას რა უნდაო ..AN ლელოს ....ფ რ ე რ ო გ ა ტ ი ვ ი ს ა და ამ ,ქართველთა" სულის" გადმომცემი სფორტული გეიმების "ხელისგულზე" სახელმწიფოს მიერ ტარებით,თუ კი რაღაც ტვინის ნატამალი გააჩნიათ ჩვენს ფოლიტიკურ-ეკონომიურ-სფორტულ "მმართველებს",ხალხის მსახურთ, თავებში,გადაუდებლივ,სათანადო "ადამიანურად"დაფინანსებით,"მუდმივად,უფულობაზე ჯაჯღანისა გარეშე ხარჭ დიაცებივით",ნიჭიერი ქართველი ,შედეგის დამდები სფორტსმენების "მოფერებით",მაქსიმალურად ფულად -საყოფაცხოვრებო ხელშეწყოფით,სახელმწიფოს მხრიდან , ჭიდაობის დისციფლინების , ფირველ რიგში ,"ადამიანურად" საარსებო დაფინანსებით, ქართველი ხალხის მიერ ნაოფლარითб შექმნილი ბიუჯეტიდან.... გაუთავებელი კამათის წყვეტით,"გამოუსადეგარ", რ ე ა ლ უ რ საომარ ჯახისას, ბასქეთ-ფუტბოლ კიორლინგებზე. თუ ეამგვარ," გონებრივი ლაბირინთზე " რატომღაც არ,თუ ვერ ?გიფიქრიათ"ქართველთა მთავრობაში "მოკალათებულნო და ჩვენდა,ქართველთა სუბედუროდ სფორტულ ფედერაციებშიც არ გვესმის და მათთან ერთად,ქართულ სახელმწიფო სტრუქტურებშიც ვერ ვათვითცნობიერებთ ,რომ ქართული ჯიშის და ჯილაგის არსებობის საწინდარი "სხვაზე უკეთ, ჭიდაობის ფლობისცოდნაშია"გამამარჯვებლად ფლობის ,"როცა საჭირო არს" გამოყენებით, და რომ ვიძახით " Uძვლო ენებით" ჭიდაობა- ფეხბურთი ვერ არიო,სწორედ მაგგვარი აზროვნებაა,ჩვენი მომავალში,"გადარჩენისა ამა წუთისოფლადა", წყვეტის საწინდარი.სწორედ ქართველთა მიერ ჭ ი დ ა ო ბ ი ს .თვისი დღევანდელი ნაირსახეობებითურთ -ძიუდო,ჯიუჯიცა .....და სხვანი,სხვა ერებზე არანაკლებ ფლობამ ,ბრძოლისუნარიანობის ზედგომითა ჩვენს არაკეთილისმსურველებთან სამკვდრო სასცოცხლო წინააღმდეგობების გაწევისას, სათანადოდ "ჭიდაობის" ფლობის მეშვეობით, გამოვლინებული ქართული მებრძოლი "სულით",და არა უაზრო კამათით , "ვაჟკაცური" ფეხბურთი სჯობს бთუ არანაკლებ "ვაჟკაცური" კალათბურთიო, ,თავთავიანთი "იდაყვი არ ჰკრა"წესების ფარგლებში,ნაცვლად ქართული გამოსაყენებელი წესებისა -ჰკა მაგას! ჭიდაობასა თუ ლელოშიб თუ უფრო რეალურ ცხოვრებისეულ საომარ ჯახებისას !დღემდე ქათველობა მოგვიყვანა,სხვაზე უკეთ ჭ ი დ ა ო ბი ს ცოდნამ , გადაგვარჩინა, და ხელს თუ არ შევუწყობთ ჭიდაობათა ნაირსახეობების განვთარებას, "წელებზე ფეხების დადგმით",ყველანი ერთად, ყოველმხრივ,გავქრებით,გადავგვარდებით!
M.Z.
14:46 01-02-2016
0
არ მომწონს აქ პოლიტიკური თემის შემოგდება და მცდელობა ხელისუფლებას შეტენონ დღევანდელი გაუგებრობა ძიუდოში არადა ეგეთი პირობები არ მახსოვს ამათ ქონოდეთ ადრე ეგ კიარა საკლუბო ძიუდოში საერთოდ გარიყულები ვიყავით პირველი ოქროს მედალიც დიდ წილად ცხონებული ბადრის დამსახურება იყო ზვიადაური მყავს მხედველობაში მერე როგორც წავიდა ქართული ძიუდოს საქმე კარგად ვიცით მოხსნეს ხაბარელი და მოიყვანეს*** ავსტრიელი ნაცებით აავსეს ფედერაცია შედეგმაც არ დააყოვნა.და კიდე თუ ვინმე შიგნიდან რამეს აშავებს ფედერაციაში ეგ უნდა განიხილონ შიგნი დაარავითარ შემთხვევაში ერთმანეთის საჯაროდ ლანძღვა გინება ეს პირადად ჩემთვის მიუღებელია.გათბობა თუარაქვთ ეგ ძალიან ცუდია და რატომ არააქვთ ახალი ძიუდოს სასახლე ჩაიბარეს და გათბობა თუარ ვარგოდა სად იყვნენ ეს 2 თვე თუ ზამთარი გუშინ მოვიდა.
quTaiseli
14:40 01-02-2016
0
ავტორს!!! სანაევის დროს სხვა ქვეყნის მოქალექეობა ქვეყნის ღალატათ ითვლებოდა!! და კაკებე მაგ ქმედებისთის მინიმუმ კალიმას არ ააცდენდა იმ დროინდელ სპორცმენს!!! ამიტომ თავი დაანებე ტყულიების წერას.
kikola
14:17 01-02-2016
0
"პატრიოტო" ჟურნალისტებო, თავის დროზე ბეთქილ შუკვანის დემარშზე რატომ არ დაწერეთ მსგავსი სტატია? ერთი მანახა თქვენი თავები ისეთ გაუსაძლის პირობებში, როგორშიც ეს ბიჭები იყვნენ და მერე ილაპარაკეთ პატრიოტიზმზე! საქმე მარტო ცუდ პირობებში კი არ არის, საქმე იმ უპასუხისმგებლობაზე და უყურადღებობაზეა, რასაც ეს ბიჭები გრძნობენ. და ბოლოს - შეეშვით დღევანდელ ხელისუფლებაზე ხელების დაფარებას! მათ ჯერ არ აქვთ ისეთი დამსახურება (ზიანი კი იცოცხლეთ, ბევრია უკვე!), რომ ასე წარამარა ხელები აფაროთ!
0
რომა და თათია - თქვენ ჯერ ქართულად წერა-კითხვა ისწავლეთ და მერე გაგცემთ პასუხს.
ის, წერილში ნახსენებ იმ წიგნს თქვენც თუ წაიკითხავთ, არ გაწყენთ.
ირაკლი თავაძე
13:55 01-02-2016
0
ორი ოლიმპიადა ხაბულიანის და ხაბარელის ამბიციებს გადავაყოლეთ, ნაკრების წევრები იარაღით დაუპირისპირდნენ ერთმანეთს, ეხლა ქევხიშვილისა და ზვიადაურის {ორი ძნელადმოაზროვნე ადამიანი} კინკლაობას უნდა უყროთ და გადავაყოლოთ ოლიმპიადა. მე პირადად ამათი იმედი აღარ მაქვს {ნეტა ვცდებოდე}, ამ დროს სკანდალის ატეხვა რაც ზვიადაურმა გააკეთა ღალატის ტოლფასია, ოლიმპიდის წინ პირიქით მთელი ძიუდოს სამყარო უნდა გაერთიანდეს ამათ კი ომი წამოიწყეს
guga
13:51 01-02-2016
0
ძალიან გტოვთ ყველას ემოციების გაკონტროლებას, ძიუდოისტებზე ვსაუბრობთ რომლებსაც ყველაზე დიდი წვლი აქვთ შეტანილი ქარტული სპორტის განვითარებაში, რამდენი ოლიმპიური და მსოფლიოს ჩემპიონი გვყავს სხვა სახეობებში?.. თუ რამე შეეშალათ, სამშობლოო რო გაიძახით ეგეთი ხალხის პატიება პირველ რიგში სამშობლოს უნდა შეეძლოს, კაცი რომ ჭრიკიშვილს და ლიპარტელიანს შეაგინებს და გალანძღავს მაართლა რა გაუკეთებია სამშობლოსთვის ეგეთი, მართლა ნონა გაფრინდაშვილი ხო არაა ყველა? ან საკუთარ გულში ჩაიხედოს და დაათვალიეროს რამდენჯერ შეშლია? იმის მაგივრად რო ვიტარება განვმუხტოდ რამდენადაც შეგვიძლია ნუ ხართ მომარტული სკანდალებზე და სეირზე. ყველამ მივუტევოთ ერთმანეთს, სხვანაირად არაფერი გამოვა... არც მე ვარ უშეცდომო და ბრძენი და ჭკუას არავის ვარიგებ, უბრალოდ სურვილი მაქვს ეგეთი
irakli apkhaidze
13:48 01-02-2016
0
ძალიან ბევრჯერ მიქომაგია ქართველი ძიუდოისტებისთვის, გამიხარია მათი გამარჯვებებით, მინერვიულებია მათი დამარცხება-წარუმატებლობა და დიდ პატივსაც ვცემ მათ. მაგრამ აქ ვიღაცამ დაწერა: ავთო საქართველოს სიამაყეაო. მე ისეთ სიამაყეს რა ვუთხარი სამშობლოს და ქართველ ხალხს სხვაგან წასვლით რომ ემუქრება და თავს ამადლის, ისეთ სიამაყეს რა ვუთხარი საკუთარ ქომაგს რომ აგინებს. წადით ვისაც წასვლა გინდათ და ჯარჯი ზვიადაურივით შეიცვალეთ სახელ-გვარები და თქვენს შედეგებსაც ჯარჯის შედეგებივით დაიკიდებს ის ხალხი ვინც დღეს გულმხურვალედ გქომაგობთ, წადით და ღამურასავით რომ დაგემართებათ, მაშიმ მიხვდებით თქვენს შეცდომას. სწორად აქვს დაწერილი ავტორს, სიყვარულიდან სიძულვილამდე მხოლოდ ერთი ნაბიჯია, გასაგებია რომ სამწვრთნელო პირობები ძალიან კარგი უნდა გქონდეთ, მაგრამ ქომაგი რა შუაშია?! მოთხოვეთ მათ ვისაც ევალება, თუ არ იცით თქვენი უვიცობის გამო, ვის რა უნდა უთხრათ, ვის რა უნდა მოთხოვოთ, მაშინ სანამ რაიმეს წამოროშავდეთ იკითხეთ და გადაგამისამართებენ იქ, სადაც თქვენი პრეტენზიები უნდა დაკმაყოფილდეს.ჯერ-ჯერობით არცერთს არაფერი არ გაგიკეთებიათ ისეთი რომ საპასუხოდ ბევრი მოითხოვოთ და ათასჯერ მეტიც რომ გქონდეთ გაკეთებული გაითვალისწინეთ და მუდამ გახსოვდეთ, თქვენ და არამხოლოდ თქვენ, ვალდებულები ხართ ქვეყნის, თქვენი ხალხის და ქომაგის წინაშე.
დათო
13:46 01-02-2016
0
WINNER TCHRIKVISHVILI
ამერი
13:34 01-02-2016
0
ვარლამს და ავთოს გაუმარჯოს!!! ძირს კომბიუტერის ვირთხები!!!
qartveli
13:22 01-02-2016
0
სხვათა შორის, არც ეროვნების შეცვლის! პ.ს.ვისზეც და რაზეც უნდა გაბრაზდეთ.
სამშობლოს (მიმართ) მტრად მოკიდების უფლება არავის აქვს!
13:19 01-02-2016
0
როგორ ვამაყობდი ამ ბიჭებით. ნახავ ტელევიზორში - გმირია, ოლიმპიური, მსოფლიოს, ევროპის ჩემპიონები არიან, საქართველოს დროშას აწევენ და ჰიმნს გააჟღერებენ ამათ გამო. მერე იგებ, რომ ამ ყველაფერს აყვედრიან თავის სამშობლოს და გულშემატკივრებს. მარტო სპორტულ შედეგზე ნუ იქნებით ორიენტირებული ბიჭებო, გულშემატკივრის სიყვარულსაც გაუფრთხილდით, თორემ აღარავინ მიაქცევს ყურადღებას ამ თქვენს შედეგებს და მიაკიდეთ მერე მედლები კედლებზე.
გურამი
13:17 01-02-2016
0
ვარლამს და ავთოს გაუმარჯოს!!!!! ძირს კომბიუტერის ვირთხები!!!!!
qartveli
13:09 01-02-2016
0
ეს ყველამ წაიკითხეთ! ყველა პროფესორები რომ ხართ და ლაპარაკის მეტს არაფერს აკეთებთ, იმას ის აქვს და ამას ეს აქვს. გაანძრიეთ ხელი და თქვენც გექნებათ. ავთოს მსოფლიო იცნობს და რაც აქვს დაიმსახურა თავისი შრომით, თქვენ ვინ გიცნობთ გრძელი ენები რომ გაქვთ, ყველაზე არ ვამბობ. გაკრეჭილები რომ უყურებთ მის წარმატებებს და რომ გეამაყებათ იმის ქართველობა, ეს მეგობრებო მისი ტანჯვის საფასურია. კაცს პირობები არ აქვს და ამბობს, ჩმორია რომ ყველაფერი ჩაყლაპოს?? ვინც საგინებელია კიდე დამსახურებულად იღებს მისაღებელს. რაც შეეხება გულშემატკივრის გინებას, მგავსი რამ არ ყოფილა და ნუ იგონებთ რაღაცებს.
თქვენი მეგობარი
13:06 01-02-2016
0
რა მაჩხანელის ბუზმა უკბინა ამათაც
რეზო
13:01 01-02-2016
0
დაახვიეთ ვისაც წასვლა გინდათ. ერთხელ და სამუდამოდ ყველამ უნდა გაიგოს ეს. და კიდევ. ვინც წავა არანაირი ორმაგი მოქალაქეობა ან მერე საქართველოს მოქალაქეობის დაბრუნება არავითარ შემთხვევაში.
0
gurami-ს. გეთანხმებით, რომ ავტო საქართველოს სიამაყეა, მაგრამ აქვე დავძენ, გამოვიდეს და თქვას, მართლა მისი აზრებია, რაც აქ გაჟღერდა და ინტერნეტით გავრცელდა? თუ ასეა, მაშინ SOS... განგაშის ზარია შემოსაკრავი. თუ სიცრუეა, ისიც გაგვაგებინოს. ჯობია მამლუქობაზე ფიქრს შეეშვათ და საქმეს მიხედოთ. მოუნდა ზვიადაურს პრეზიდენტობა და წამოიწყო ავანტურა. ვინც ამ ავანტურაზე წამოეგება, გზა ფართოოოოოოოო. მიბრზანდით სადაც გენებოთ და გახდით ჩემპიონები. სამშობლოს ულტიმატუმს არ უყენებენ, მტერს კი ბატონო!!
gaga
12:43 01-02-2016
0
გავრგამოცვლილი ნაქართველარებისათვის თავზე ხელის გადასმამ მიყვიყვანა აქამდე.
0
რ ა ღ ა გვიკვირს!!!
მართალია, სვანის და ხევსურის, (წესით)ყ ვ ე ლ ა ზ ე ნაღდი ქართველების გადაჯიშება ბერძნებად და თურქებად მისაღები რომ გახდება -
12:31 01-02-2016
0
ირაკლი თავაძეს!!! შენ თუ გაიკეეთებია საქართელოსთვის ჭრიკიშილის და ლიპარტლელიანის დარი საქართელოსთვის?? ვინც ამ ბიჭებს აგინებს სწორეთ ისაა საქართელოს მტერი!!!! ამ ბიჭებს წასლა რომ დომებოდათ შემოთააზება ძალიან დიდიხანი აქვთ უკვე!
tatia
12:28 01-02-2016
0
შეცდომა მოუვიდათ ორივეს... მაგრამ მე ვიტოვებ იმედს მიხვდნენ და ნანობენ კიდეც... ზაზა ფაჩულია, ჯაბა კანკავა, მამუკა გორგოძეს მაგალითზე ლიპოოოო!!
ნუ ითამაშებთ და ნუ წამოეგებით ინტრიგნულ "ხოდებს"

მაინც თქვენი ფანი რიგითი ქართველი!
Georgia !
12:17 01-02-2016
0
მე წინააღმდეგი ვარ, რომ ვინმეს მარტო ენთუზიაზმზე მოვთხოვოთ რამე, მაგრამ მოდით სიმართლეს თვალი გავუსწოროთ. საქართველოში ამაზე უარეს პირობებში უვარჯიშიათ და ბევრი ოქრო ჩამოუტანიათ, მესმის რომ უკეთეს პირობებს იმსახურებენ, მაგრამ სიმართლეს თვალი გავუსწოროთ, მოსახლეობის 30-40 პროცენტი ქვეყნიდან უცხოეთშია ლუკმა-პურის საშოვნელად გაქცეული, 10 დან 9-ს ბანკის კრედიტები ახჩობს, 600 000 ადამიანი ითხოვს შემწეობას სახემწიფოსაგან და ამის ფონზე საერთოდ დაფინანსება რომ აქვს სპორტს ესაა გასაკვირი და მოდით ცოტა თქვენც დათმეთ ვაჟკაცებო, ხოლო თუ მაინც კარგი ცხოვრება გირჩევნიათ, არის უამრავი მაგალითი და არავინ გისაყვედურებთ სხვა ქვეყნის სახელით თუკი გამოხვალთ, მაინც გვეყვარებით, მაგრამ სამშობლოს ნუ ევაჭრებით. კახი კახიაშვილიც საბერძნეთის სახელით გამოდის, მაგრამ ქართველობა არ დაუკარგავს და პორადად ჩემი აზრით ბილო დროის საუკეთესო ქართველი სპოტცმენია და ძალიან დიდი ადამიანი. რაც შეეხება ჭიდაობის ფედერაციას, გაუფრთხილდით სპორცმენებს და თუ საშუალება არ არის უკეთესი პირობებისა, ბოდიში მაინც მოუხადეთ და მოეფერეთ ბიჭებს და გაგიგებენ აუცილებლად. ჩვენს ქვეყანას სიყვარულის ნაკლებობა აქვს და ამიტომაც ვართ ასეთ დღეში.
ნეტარ არიან
12:16 01-02-2016
0
ფულისტებიიიიიიიიი......სპორცმენი ხარ იკავი ბოლომდე...ამათი კარიერა ფულია, მაგიტომ დაძვრებიან პარლამენტებში. ქევხიშვილი და ზვიადაური ვეგარ ძგებიან რა.ეს ქევხიშვილი ის არარიის ყვარლის გამგებელიც რომ იყო და ძიუდოს ფედერაციის პრეზიდენტიც. კვერცხების სროლიტ რომ გამოაგდეს გამგეობიდან
........ზვიადაური ტყის მაფიაშია ახმეტაში ხე არიჯრება უმაგისოდ და მასე უნდაათ ააკვავონ სპორტი.
gagi
12:15 01-02-2016
0
ნა... საქართველოდან, ვისაც აქ ყოფნა არ გსიამოვნებთ! სანამ წახვალთ ისიც გაითვალისწინეთ,რომ ძიუდო პოპულარობის ხარისხით 50 სახეობას შორისაც არ შედის, და ნუ გადაგვაყოლეთ თქვენი წარმატებები, გეგონება სულ ჩვენთვის ჭიდაობდნენ და იგებდნენ ფულად ჯილდოებს. აქ გამოჩნდა ჯრიკიშვილის და ლიპარტელიანის ნამდვილი სახე. ზვიადაურზე ლაპარაკიც სირცხვიალია... ნუ გგონიათ რო მარტო თქვენ ვარჯიშობთ ამ ქვეყანაში ან მაგ კუნთებით რამეს გახდებით... ბევრი ცუდი პრეცენდენტი არსებობს ისტორიაში
Giorgi
12:03 01-02-2016
0
ავთო საქართელოს სიამაყეა!!!!!!
gurami
12:02 01-02-2016
0
ჯანდაბამდე გზა გქონიათ
0
მე არ ვიცი მართლა დაწერა თუ არა ვინმემ ეგეთი რამე, ჭრიკიშვილისგან უბრალოდ ვერ ვიჯერებ, მაგრამ თუ დაწერა, მაგრად შეეშალა, ნუ დავაცხრებით ასე, ჩვენც გვეშლება ბევრი რამეები, რას იზამ. შეგეშალათ ბიჭებო და თქვენს მეტი ამ შეცდომას ვერავინ გამოასწორებს. პიეტრი დძნეყვებას იმედია კიდევ გვაჩვენებთ. მიპატიებია.
ბბ
11:56 01-02-2016
0
ავთო საქართელოს სიამაყეა!!!!!!
gurami
11:50 01-02-2016
0
ერთი დიდი სექტააა, ჭრიკისვილი, ლიპარტელიანი, ოქრუაშვილები, ზვიადაური და ასე შემდეგ, ზვიადაურმა გაიგო აბა პარლამენტში დაგერივნენ და ეხა ფედერაციის პრეზიდენტობა მოუნდა, ლაპარაკი ისწავლე ჯერ ზვიადაურო განათლებაზე ზედმეტია საუბარი, და ვისაც წასლა გინდათ წადით , თქვენ გგონიატ ვინმე გამოგეიკდებათ, დრონი მეფობენ და არაფემეფენი ასე რომ გაითვალისწინეთ, და კიდე ერთი ნეტა შეჰნ საიდან მოხვდი ზვიადაურო პარლამენტში ვინ მიგიყვანა მანდ? ცოდოა ეს ქვეყანა თქვენ ხელში, და თან რამდენს გიტევთ.
pele
11:49 01-02-2016
0
შესანიშნავი წერილია ! დასამატებელიც არაფერი მაქვს !
tony
11:47 01-02-2016
0
ჰო, გაამართლეთ ეროვნების და გვარის შეცვლა კაი ცხოვრებისათვის. ჩაიხუტეთ, შეაქეთ ასეთი ადამიანები და მერე მარტო "დარბაზისმტვერნაყლაპ" თუნდაც ძალიან ნიჭიერ უწიგნურს და ასეთ გარემოცვაში გაზრდილს მოსთხოვეთ პატრიოტობა! p.s. საქართველოში დროსა და ჰიმნი მხოლოდ რაგბისტებისთვისაა?!
როცა "ილიადისობა", "უზლუობა" და ა.შ. მისაღებია...
11:43 01-02-2016
0
თუ ვინმეს სხვაგან წასვლა უნდა, ერთი წუთითაც არ უნდა გააჩეროთ. გაუშვით სასწრაფოდ, ყოველგვარი ყოყმანის გარეშე. ზოგიერთ ვაი სპორცმენს სამშობლო "მწვანე ქაღალდი" გონია. რაც შეეხება პირობებს, ის უნდა შეუქმნა სპორცმენს, ბუნებრივია, მაგრამ ულტიმატუმის ენით მხოლოდ მტერს ესაუბრებიან. იცოდეთ ეს კრიჭიშვილებო თუ კრიჭაშვილებო..... აიღეთ და წაიკითხეთ ილიას და დავით გურამიშვილის გამონათქვამები სამშობლოს სიყვარულის შესახებ და იქნებ სხაგვარად იაზროვნოთ. ვის რაში ჭირდება თწქვენი ჩემპიონობა თუ ის სხვა ქვეყნის სახელით იქნება მოპოვებული!!! ბოდიში ცოტა გავცხარდი.
gogi
11:38 01-02-2016
0
თუ ვინმეს წასვლა უნდა წაეთრეს!!! ვინც ქომაგს აგინა იმის .... მთელმა საქართველომ.
0
ვეთანხმები წერილის ავტორს, მის პათოსს და სწორედ დასმულ პრობლემებს. სამწუხაროა, რომ ჩვენთვის ძალიან საყვარელი სპორტული მიღწევების მქონე ადამიანები, ზოგჯერ მიზეზთა გამო, ვერ ერკვევიან, სად, როდის და როგორ უნდა ითქვას სათქმელი...
beso
11:16 01-02-2016
0
ძალიან კარგი სტატიაა...ეს პანელის ძიუდოისტები მართლა არავის ჭირდება წადით გაიქეცით და ვინც მეტ ფულს გადიხდის იქ იჭიდავეთ, ამათ მართლა გაჭირვება არ უნახიათ ხალხი მშიერი კვდება და სიცივით ქუჩაში იყინება და ეხლა თუ 2 კვირა გათბობა არ იყო ქომაგებს აგინებენ..ფუ თქვენი!
ქართველი
11:10 01-02-2016
0
ჯერ მხოლოდ ეს სტატია წავიკითხე და რასაც ეძღვნება ის არ მინახავს, მაგრამ მტყუან-მართალს არ დავეძებ, ისე მინდა გითხრათ: ვინც სამშობლოს დატოვებით დაიმუქრება, გადაუსვით ხაზი, მისი ნურაფერი გინდათ! კარგადაა ბოლოში ნათქვამი:სიყვარულიდან სიძულვილამდე ერთი ნაბიჯია!
zurab
10:55 01-02-2016
0
შენ რა გაუკეთე შამშობლოშ ბრძენივით რომ წერ
რომა
10:38 01-02-2016
0
სიახლეები პოპულარული