საქართველოს ნაკრების მწვრთნელობის კანდიდატი ილიას ზუროსი უკვე თბილისშია

AutoSharing Option
საქართველოს კალათბურთელთა ნაკრების მთავარი მწვრთნელობის ერთ-ერთი კანდიდატი ბერძენი სპეციალისტი ილიას ზუროსი თბილისშია.

შეგახსენებთ, რომ ჯერ კიდევ ორი კვირის წინათ უცხოურმა სააგენტოებმა გაავრცელეს ცნობა, რომ საქართველოს ნაკრების მწვრთნელობის კანდიდატი ზუროსია. ამ ინფორმაციას საფუძველი რომ ჰქონდა, მოგვიანებით კალათბურთის ფედერაციაშიც დაგვიდასტურეს.

როგორც ჩანს საქმე სერიოზულადაა, რასაც ილიას ზუროსის თბილისური ვიზიტიც ადასტურებს. იგი საქართველოშია და სუპერლიგის მატჩებსაც ესწრება. როგორ დასრულდება მოლაპარაკებები, ამას უახლოეს დღეებში შევიტყობთ.

მანამდე კი მოგახსენებთ, რომ 49 წლის მწვრთნელი ამჟამად უმუშევარია და გადაწყვეტილი აქვს მხოლოდ სანაკრებო საქმიანობით დაკავდეს. საკლუბო კარიერაში დროებითი პაუზა აქვს აღებული. ზუროსი 2011 წელს ევრობასკეტზე საბერძნეთის ნაკრებს ხელმძღვანელობდა და საქართველოს წინააღმდეგაც ითამაშა. მუშაობდა ევროლიგის და საბერძნეთის ჩემპიონატის კლუბებში: "ოლიმპიაკოსში", "ჟალგირისში", "პანელინიოსში", "ეფესში"... ბოლო კლუბი თურქული "თოფაზი" იყო, რომელსაც 2014-15 წლების სეზონში წვრთნიდა

მას შემდეგ რა ნაკრების მწვრთნელობის კანდიდატთა სიას იგორ კოკოშკოვი გამოაკლდა, სამი კანდიდატი დარჩა - ილიას ზუროსი და ორი სერბი სპეციალისტი. თუმცა უკანასკნელთა ვინაობა ჯერ არ გაუმხელიათ.
აქრაზეა მსჯელობა ფეხბურთზე რაგბზე კალათბურთზე თუ პოლიტიკაზე.ზოგს კალათბურთი მოწონს ზოგს რაგბი ზოგს ფეხბურთი და ზოგს კიდე ბეისბოლი მასიურობას რაც შეეხება ფეხბურთი და კალათბურთი თავისთავად უფრო განვითარებულია მსოფლიოში მაგრამ რაგბსაცს თავის ხიბლი აქ ვაშკაცური სპორტი კიდე მსოფლიოში ძალიან ბევრია მაგ ამერიკელები აღმერთებენ ამერიკული ფეხბურთის მოთამაშეებს ვაშკაცურ სპორტის სახეობადაც კი მიაჩნიათ მაგრამ მე პირადად საერთოდ არ მაინტერესებს ეგ სპორტის სახეობა და არც დიდ რამედ მიმაჩნია იგივე ჰოკეი ყინულზე ასე რო ვის რა მოწონს ესარი მთავარი და არა ვაშკაცური ან ნაკლებად ვაშკაცური სპორტის სახეობა.შეიძლება სულარ თამაშობდე რაგბს და ნებისმიერ რაგბისტზე მეტი შეგეძლოს ცხოვრებაში.
quTaiseli
13:40 01-02-2016
0
ჰო!ორიათასთუთხმეტო.კაცობრობამ სწორედ იმისთვის მოიგონა "ფიზიკური ვარჯიშები" მიზნით-უფრო -სწრაფად,ძლიერად,მაღლა,რომ რეალურ საომარ ჯახისთვის,თავდადასხმისას-თავდაცვისას, მაქსიმალურად გამოეყენებინათ წინასწარ ნ ა ვ ა რ ჯ ი შ ე ბ ი ადამიანისა, და ქართველებს ეს ,ოდითგანვე სხვაზე ნაკლებად არ გვესმოდა და იმიტომაც ვითარდებოდა ჩვენს ქვეყანაში ჭიდაობითი ორთაბრძოლები,ჭენება-ცხენბურთი,ხმალ ხანჯლობანი-ფარიკაობა,რაგბი -ლელო ქართულად.....,და სხვა ფიზიკური დატვირთები,გასაუმჯობესებლად ფიზიკურის მონაცემებისა-სისწრაფესი,სიძლიერესი,სფორტის ე.წ."დედეოფლის" სახეობებით,სირბილთი,ხტომებით,ტყორცნებით...ორჭიდ მჭიდ,ათჭიდ ,ტრიატლონითი ნაზავებით,ჭიდაობა-კრივებით....გონებრივის განვითარებისათვის-ალჩი კოჭებით..,სამაგიდო მათემატიკური თამაშებით,ჭ ადრაკისა და სხვათა..."ფიცხალი წყვეტის მისაღწევად", და არა იმისთვის რომ "ფეხებ გაფარჩხულ" რონალდოს "დგომზე" " გავგიჟებულიყავით" და ან" ჩია" მესის-"არიქა ფეხი არ გამოსდოთ, "შემოღებული ვაი წესებით თამაშისას", "ფინტებით"გადავრეულიყავით.ორიათასთუთხმეტო! არ გვმართებს ქართველებს გონებრივად გადაგვარება "ცხოვრებაში გამოუყენებელი,ვიღაც ვიღაცეებისათვის "ფულისკეთებითი შოუებების",ჩვენს მიერ "საჯდომაუწევლად" დღეღამითი ყურებისას",თუ გვსურს ქართველობის, ვეფხისტყაოსნის დონეზე "მხარბეჭიანად და ტანწერწეტად" "შემონარჩუნება ამ წუთისოფლადა",და მით უფრო უნდა ფასობდეს საქართველოში, საღი აზრნი " ლელოს ან ჭიდაობას რაუნდაო ...ფრეროგატივისა....ვიდრე "გამოუსადეგარნი" რ ე ა ლ უ რ საომარი ჯახისას, ბასქეთ-ფუტბოლები ან კიორლინგები.ორიათასთუთხმეტო თქვენ ეამგვარ" გონებრივი ლაბირინთზე " რატომღაც არ,თუ ვერ ?გიფიქრიათ",ჩვენდა,ქართველთა სუბედუროდ სფორტალ გესთან ერთად და არა მარტო მათთან ერთად-ქართულ სახელმწიფო სტრუქტურებთან ერთადაც ვერ "ვფიქრობთ მართებულად,გამამარჯვებლად,როცა საჭირო არს", და რომ იძახით " Uძვლო ენებით"б ნბეა რა კაციაო?სწორედ მაგგვარი აზროვნებაა,ჩვენი მომავლის,"გადარჩენისა ამა წუთისოფლადა" საწინდარი, და არა უაზრო კამათი იმაზე "ვაჟკაცური" ფეხბურთი სჯობს თუ არანაკლებ "ვაჟკაცური" კალათბურთი ,თავთავიანთი "იდაყვი არ ჰკრა"წესების ფარგლებში,ნაცვლად ქართული წესებისა გამოყენებისა ჰკა მაგას! ლელოში თუ უფრო რეალური -ცხოვრებისეულ საომარ ჯახებისას!
M.Z.
12:38 01-02-2016
0
ზუროსი ძლიერი მწვრთნელია. გამოცდილი და წარმატებული. ჩემი აზრით, 200 ათასი ევრო წელიწადში რეალური თანხაა. მგონი ამის გადახდის საშუალება გვექნება. აშშ-ში თანხა ზოგ მწვრთნელს კვირაში აქვს, მაგრამ ჩვენთვის ეს არის შესაძლებელი. მოკლედ, წარმატებები.
კომენტარებში ზოგი რაღაც პოლიტიკის გარევას ცდილობს, სპორტთან კი მწყრალად არიან. ვინმე "NBA"-ს და "glaxuna"-ს მგონი კალათბურთი ტელევიზიითაც არ უნახავთ. მიკვირს, რატომ იმცირებენ თავს.
0
ჰოო, ეს "NBA" ძაან სერიოზული სპორტულ-პოლიტიკური "ექსპერტი" ჩანს. ერეკლეს და თეკლეს ვარიანტშია.
0
,,გლახუნა,,პატრიოტია და მის პოლიტიკური ხედვების დიდ ნაწილს ვიზიარებ,მაგრამ რაგბში,კალათბურთში თუ ფეხბურთშიც უფრო მეტის მისაღწევად საჭიროა სახელმწიფოს დაფინანსება.
–რაც შეეხება მსოფლიოში პოპულარობას;#1 უდავოდ ფეხბურთია(თან ძალიან დიდი უპირატესობით),#2–კალათბურთი,რაგბიც პოპულარულია,მაგრამ უფრო ინგლისის კოლონიებში...
zaza
20:08 31-01-2016
0
აუუუ, ეს "NBA" რა კაცია?! თურმე, რაგბი ვაჟკაცური სპორტია და რეალურ ჯახთან მიახლოვებული, ამიტომ სხვა სპორტზე უკეთესი ყოფილა. თანაც მომავალი რაგბისიაო. აბა ამასა ჰყოლია. ისე ბრძოლა წესების გარეშე ეროვნულ სპორტად ხომ არ გვეღიარებინა და ყველასთვის სავალდებულო გაგვეხადა, ჰა! ეს ხალხი მგონი მართლა რაღაც ჩაკეტილ, ვიწრო სივრცეშია. არც სხვისი ნაწერის გაგება შეუძლიათ, თვითონ ხომ რაღაც გაურკვეველი, ჩამოუყალიბებელი წინადადებებით სრულიად აბსურდულ აზრებს გამოხატავენ. რაგბი არის სულ თითზე ჩამოსათვლელ ქვეყნებში პოპულარული, მათ შორის საქართველო ცდილობს საშუალოებში მოხვედრას. კალათბურთი პოპულარულია მთელ მსოფლიოში. ევროპაში ჩვენი ნაკრები თანაბრად ეთამაშება უძლიერესებს. ამით ვახდენ მხოლოდ ფაქტების კონსტატაციას. ქართველ რაგბისტებსაც, წყალში მხტომელებსაც, ჰოკეისტებსაც და ყველა სახეობის წარმომადგენლებს წარმატებას ვუსურვებ, მაგრამ ყველაფერი უნდა შეფასდეს არსებული მდგომარეობიდან და საერთაშორისო გადმოსახედიდან. გახსენით ნებისმიერი უცხოური სპორტული საიტი და ნახეთ, რა ადგილი ეთმობა კალათბურთს, რა ადგილი რაგბის. შეფარდება დაახლოებით 50/1-ზეა. რატომ უჭირს ზოგს სიმართლის აღქმა და რატომ ღიზიანდებიან, მართლაც უცნაურია. ნეტა ყველა სპორტში მსოფლიო და ოლიმპიური ჩემპიონები გავხდეთ. ნამდვილად მთელი ერი გახარებული იქნება.
2015
20:05 31-01-2016
0
ნიკოლოზო რეებს წერ-რა შედარებაა რაგბისა და "ქალაჩუნური"წესების აკრძალვით,ვითომ კონტაქტურ ბასკეტის,ჰენბოლსა და ფეხბურთს შორის და თქვენ თუ ნაკლებ გმირებად მიგაჩნიათ სამოელები და ფიჯელები, "მასიურად" მსოფლიოში მოთამაშებზე ფეხბურთისა ან ფრენბურთისა,ძალიან მიჰქარავთ.თხუტმეტი ტონგელი რაგბისტი ,მერწმუნეთ,ყოველთვის "დაბრდღვნის" რეალურ გაუგებრობისას -ფიზიკურ ჩხუბში,ნებისმიერ თუთხმეტ "ძლიერ" კალათბურთელ-ფეხბურთელს ერთადაც აღებულებს.
Barselonis universiteti
19:24 31-01-2016
0
"დარტყმული "თქვენ ხართ ზვიად ნიკოლოზთან "ტანდემში",გლახუნა კი ნამდვილად ჭკვიანი ქ ა რ ! ვ ე ლ ი ა და სფორტალ გესაც იმ" სიმართლით"და უვიცთა "დემოკრატიით "ევლოს და რა ავტირიტარიზმამდეც მიაღწევს იმასაც "დაინახავს",როგორი შეკვეცებითაც ამახინჯებს ხალხის მესიჯებს და თითქმის უაზროდ წარმოგვიდგენს ამ საიტის მკითხველს,ჯერ ჯერობით მკიითხველს
0
რაგბი ერთ ერთი უვაჟკაცესი გუნდური თამაშთაგანია.კაცობრიობის მიერ მონაგონი,ყველაზე მეტად მიახლოვებული რეალურ საომარ ჯახთან,უიარაღოდ.დარი ინდივიდუალური ჭიდაობითი ორთაბრძოლებისა და მასზეგაცილებით ვაჟკაცურებია,ფეხბურთი,კალათბურთი,ფრენბურთი,თუ ხელბურთი,მიუხედავად იმისა რა რაოდენობა ხალხისა თამაშობს მსოფლიოში,და დაგება ის დროც სულ მალე ,"როცა გლადიატორული თამაშობანი"როგორც უწინ იყო,რათქმუნდა "სიკვდლის დასასრულის გარეშე"შედეგით,თუ შემთხვევითობას არ ექნება ადგილი,გახდებიან მსოფლიოში Dღეს არსებული თამაშობათაგან მოწინავენი,სისწრაფის,ძალის ,გონიერებისნ და თავდადების უფრო მაქსიმალურად გამოვლინებისათვის,ფროფესიონალი სფორტსმენების მიერ.რაგბი ნაღდად ჩვენი,ქართველთა გეიმია.
0
მაგობრებო "გ ლ ა ხ უ კ ა"ს კომენტარს ნუ მიაქცევთ ყურადგებას ერთი დარტყმული ზვიადისტ-მიშისტია ყველგან ერთი და იგივეს აკომენტარებს
zviadi
17:23 31-01-2016
0
"ნიკოლოზი"-ს და "zaza"-ს. 100%-ით ვეთანხმები თქვენს კომენტარებს. როგორ სეიძლება მსოფლიო მასშტაბით კალათბურთის და რაგბის შედარება. კალათბურთს ყველა ქვეყანაში თამაშობენ, რაგბის კი სულ 20-მდე ქვეყანაში, ძირითადად ინგლისის რამდენიმე კოლონიაში. იმათ დონეზეც კი, დიდი ვერაფერ წარმატება გვაქვს. შეადარეთ, რა ფული ტრიალებს კალათბურთში და რაგბში. ზაფხულის ოლიმპიადას უმეტესობა სწორედ კალათბურთის გამო ელოდება. კალათბურთს მიხედეთ, ერთადერთი წარმატებული გუნდური და კომერციული სპორტია საქართველოში. ამ ზუროსმა მართლა მილიონი თუ არ მოითხოვა, ძალიან კარგი ვარიანტი უნდა იყოს. ინტერნეტში ვნახე, ძალიან სერიოზული მწვრთნელია.
2015
17:14 31-01-2016
0
"glaxuna"-ს. პირველ რიგში, ზრდილობას მოუხმე, თუ გაგაჩნია. მეორეც, ნამდვილად ვიცი, შენზე ბევრად კომპეტენტური ვარ არა მარტო კალათბურთში, არამედ სპორტის არაერთ სახეობაში, ჩემი სპეციალობიდან და სამსახურებრივი საქმიანობიდან გამომდინარე.
"zaza"-ს ვეთანხმები. რაგბი საქართველოში წარმატებულ სპორტად ითვლება, თუმცა საერთაშორისო მასშტაბით კალათბურთთან ახლოს ვერ მივა. საბურთალოს რაიონზე პატარა ტონგას დამარცხება რომ სატრბახოა, მანდ ჩანს რეალობა. რაგბის ძალიან ცოტა ქვეყანაში თამაშობენ მათ შორის კი საქართველო ევროპის დონეზეც მხოლოდ მეორე კატეგორიაში განიხილება და უახლოეს მომავალში "ექვსი ერის", ანუ ასე ვთქვათ უმაღლეს ლიგაში მონაწილეობის შანსი არ აქვს. პროფესიონალურ დონეზე კალათბურთს ათასჯერ მეტი ადამიანი თამაშობს, ვიდრე რაგბის, ხოლო არაპროფესიონალურ დონეზე, ეს ათიათასჯერ მეტია(სხვაობას აღიქვამთ?!). კალათბურთი რაგბისგან განსხვავებით, კომერციული სპორტია და მასში ფულის დაბანდებას, როგორც სახელმწიფოს, ასევე კერძო სექტორის მხრიდან, დიდი მოგების მოტანა შეუძლია. რაგბისტებს ღმერთმა ხელი მოუმართოს, მათთან ძალიან ახლო ურთიერთობები მაქვს და რა თქმა უნდა, წარმატებას ვუსურვებ. თუმცა რეალობას თუ შევხედავთ, პრიორიტეტებად დაყოფის შემთხვევაში, კალათბურთი გაცილებით წინ უნდა დააყენოს სახელმწიფომ და სპონსორებმა.
ნიკოლოზი
16:32 31-01-2016
0
გლახუნას
რაგბს ,,სერიოზულად,,თამაშობენ მსოფლიოს 15–16(ესეც მაქსიმუმ)ქვეყანაში და ჩვენ მხოლოდ რუმინელებზე უკეთესები ვართ და კიდევ მოვახერხეთ ტონგას დამარცხება.
კალათბურთში დავამარცხეთ ხორვატები და ლიტვასთან (რომელიც მე–2იყო ევროპაზე და მრავალგზის პრიზიორია)ბოლომდე ვიბრძოლეთ თანაბრად!კალათბურთს მთელი მსოფლიო თამაშობს და პოპულარობით მე–2 სპორის სახეობაა ფეხბურთის შემდეგ!
zaza
02:40 31-01-2016
0
ნიკოლოზი
მეგობარო,

რატომ ლაპარაკობ სისულელეს ?!
საქართველოს
რაგბი
მსოფლიოში 12-ლში არის,მაქსიმუმ 16-ულში,
ევროპაში მე-7 !

და... კალათბურთში ?!
აბა შევხვდეთ :აშშ-ს,არგენტინას,ავსტრალიას,ჩინეთს...
(ამხანაგურები მაინც რომ დაიგეგმონ,ჩვენ რ ა ლ უ რ ძალას ნათლად დავინახავთ!)

პ ო ტ ე ნ ც ი ა ლ ი გვაქვს,მაგრამ
რუსულ ავტორიტარულ კლანურ-კრიმინალური მმართველობის სისტემით

სახელმწიფო ბიუჯეტი ა რ გაიზრდება-
ა რ ა ს ო დ ე ს და სპორტშიც,კალათბურთშიც დ ა ფ ი ნ ა ნ ს ე ბ ა არ გაიზრდება,
არც ბიზნესმენები კრიმინალურ გარემოში საკმაო ფინანსებს არ ჩ ა დ ე ბ ს და...
(შეიძლება მხოლოდ აქა-იქ და ქაოსურად,ანუ საერთო ჯამში უპერსპექტივო!)
ამიტომ სამწუხაროდ რეგრესი მეტად მოსალოდნელია,ვიდრე კიდევ უფრო პ რ ო გ რ ე ს ი-
კალათბურთში
ეს თაობა სანამ ითამაშებს ?!
glaxuna
01:16 31-01-2016
0
"NBA"-ს. კი ბატონო, გაიხარე, კარგია NBA-ს მწვრთნელის ჩამოყვანა, მაგრამ მათი ხელფასი საქართველოს კალათბურთის მთელ დაფინანსებაზე მეტია, ასე რომ, ეგ მიუწვდომელი ოცნებაა. გასათვალისწინებელი, რომ მწვრთნელი ევროპულ კალათბურთში ერკვეოდეს და ევროპელების თავისებურებებს იცნობდეს. შესაძლოა, აშშ-ში წარმატებულმა სპეციალისტმა საქარტველოს ნაკრებში ვერაფერი გააკეთოს. მიმაჩნია, რომ ბერძენი ზუროსი, რომელიც ევროპულ, როგორც საკლუბო, ასევე სანაკრებო დონეზე ერთ-ერთი საუკეთესოა, ქართველებისთვის ძალიან კარგი ვარიანტია. რა თქმა უნდა, თანხას დიდი მნიშვნელობა აქვს. ცხადაძის მაგალითი ცხვირწინ გვაქვს.
გიო
23:23 30-01-2016
0
დამუკიდებელ საქართველოში, სპორტის გუნდურ სახეობებში კალათბურთელებმა ყველაზე დიდ წარმატებას მიაღწიეს. ისინი ევროპის უძლიერეს გუნდებთან თანაბრად თამაშობენ(რაგბში ეს მიუწვდომელი ოცნებაა), შესაბამისად, მათ ნამდვილად მიხედვა და დაფინანსების გაზრდა უნდა. ჩემი აზრით, საქართველოს კალათბურთის ნაკრების მწვრთნელი ფეხბურთის მწვრთნელზე ნაკლებს არ უნდა იღებდეს. არ ვიცი, ახალ მწვრთნელს რამდენს გადაუხდიან, მაგრამ ზუროსი ევროპის დონეზე რომ ძალიან მაღალი დონის სპეციალისტად ითვლება, ფაქტია. უპერსპექტივო ნაკრების მწვრთნელ ცხადაძეს თუ(ქეცბაიაზე აღარაფერს ვამბობ) წელიწადში ნახევარ მილიონ დოლარზე მეტს უხდიდნენ, ევროპის ჩემპიონატში მერვედფინალში გასულ და ფინალისტთან 1 ბურთით დამარცხებული გუნდის მწვრთნელს, მინიმუმ მაგის ნახევარი ნამდვილად ეკუთვნის. ცალკე თემაა დამხმარე სპეციალისტები. მოკლედ, თუ შეთანხმდნენ და ჩვენ გუნდს გაწვრთნის, წარმატებებს ვუსურვებ.
ნიკოლოზი
22:08 30-01-2016
0
არ გვესმის ქართველებს ურტიერთის.ჰაერივით გვესაჭიროება მხოლოდ და მხოლოდ NBA-ს მწვრთნელი,და სერბზე უფრო წარმატებული ამ ლიგაში,აუცილებლად ფერს ან სექნდ ქოაჩი ამ ლიგის რომელიმე გუნდის,შეთავსებითაც რომ ნაკრებში ეგეც არა უშავს,აი ნახავთ თუ ამგვარად არ იქნება,ნაკრების კლასი დაქვეითდება,მაგრამ შეაყარე კედელს ცერცვიო -ამგვარადააა ქართველთათვის,მოყვრის მიერ თქმულის გაგონების უკსვლა.
0
https://videowin.ge/index/video?id=37163
ზაზა ფაჩულიას და ნიკოლა მიროტიჩის ჩხუბი თამაშის დროს
twist_twist
20:53 30-01-2016
0
აუ, ილიას ზუროსი თუ დაგვთანხმდა, მართლა მაგარია. ეგ 2009-10 წლებში ევროთასების საუკეთესო მწვრთნელად დაასახელეს. ისე, მილიონს ნუ მოითხოვს.
0
ილიას ზუროსი თუ დათანხმდა, მართლაც კარგი იქნება. ის კოკოშკოვთან შედარებით ბევრად კვალიფიციური და გამოცდილია. მარტო ის რად ღირს, უმაღლესი კლასის რომ საბერძნეთის ნაკრებს წვრთნიდა. ის აღიარეს 2009-10 წლების ევროთასების საუკეთესო მწვრთნელად. მოკლედ, ზუროსი ძალიან კარგი კანდიდატია. შეგახსენებთ, მისი წინამორბედი ისე დანიშნეს საქართველოს ნაკრების მთავარ მწვრთნელად, სანაკრებო კი არა, საკლუბო დონეზეც არ ქონდა გამოცდილება. იგორი მანამდეც და ეხლაც ასისტენტად მუშაობს.
გიო
19:30 30-01-2016
0
სიახლეები პოპულარული